![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Poprzednie auta:
-Renault Clio II,
-Skoda Octavia I Tour,
-Citroen C4 VTR,
-Audi A4 B7 3.0 TDI Quattro Black Edition
MODEL: Seata Leona Cupre 1P. Bezwypadkowy
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
SILNIK: Pełna odbudowa silnika przeprowadzona przez FrogRacing, a dokładnie 2.0 TFSI BWJ:
-drugi wal korbowy nominalny
-nowe panewki główne + oporowe
-wzmocnione panewki korbowodowe + śruby
-nowe śruby wału + głowicy
-nowe simmeringi wału przód + tył
-przerobiony napęd pompy oleju na 1.8t
-nowy rozrząd + pompa wody
-nowy termostat
-nowe sprzęgło kevlar
-głowica po kompletnym remoncie (nowe zawory, prowadnice, uszczelniacze)
-nowe pierścienie mocniejsze
-odprężone tłoki
-nowy łańcuszek + napinacz wałków
-nowe wałki rozrządu
-popychacz pompy HPFP
-nowa uszczelka głowicy
-nowe uszczelki kolektorów
-nowa uszczelka pokrywy zaworów
-nowe zimniejsze świece
UKŁAD HAMULCOWY: Seria 345mm
ŚRODEK: Oryginalne kubły Seat Leon Cupra
MOC: 241hp
Dzień zakupu. (2017 Lipiec):
![Obrazek](https://images82.fotosik.pl/1095/528085ba5be76641med.jpg)
![Obrazek](https://images84.fotosik.pl/1093/fe31b7b5dcb53ed5med.jpg)
Przygotowanie silnika przez FrogRacing. Na początku posta zostały opisane czynności wykonane z silnikiem. (2017 Lipiec)
![Obrazek](https://images83.fotosik.pl/1092/1116af5f3ba71a03med.jpg)
![Obrazek](https://images82.fotosik.pl/1095/d6f99283a21033e3med.jpg)
![Obrazek](https://images82.fotosik.pl/1095/0630866b4645ba30med.jpg)
![Obrazek](https://images83.fotosik.pl/1092/f857acb9de9e6b59med.jpg)
Mała zabawa na Torze w Krakowie
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Obrazek](https://images83.fotosik.pl/1092/0995f5259069f7a1med.jpg)
Nowe wtryski i turbo. (2018 Styczeń)
![Obrazek](https://images81.fotosik.pl/1094/ffe49964f4c0e76dmed.jpg)
![Obrazek](https://images83.fotosik.pl/1092/f47e40913f2ed26cmed.jpg)
Nowa wkładka łapy silnika. (2018 Styczeń)
![Obrazek](https://images82.fotosik.pl/1095/717454bb27726a4bmed.jpg)
Nowy aktywny wydech sterowany bezprzewodowo z pilota. Sterowany podciśnieniem. Wydech MG Motorsport. (2018 Czerwiec)
![Obrazek](https://images82.fotosik.pl/1092/63210ec139b4b99amed.jpg)
![Obrazek](https://images82.fotosik.pl/1092/1239c82cf5757435med.jpg)
Nowy zawór paliwowy RS4 B7, R8. Intercooler Stage 3 oraz wkład do pompy paliwa DonOctan. Dodatkowo osłona chłodnicy klimatyzacji wraz z spinkami. Montowane Ori w USA w Golfach. (2018 Lipiec)
![Obrazek](https://images81.fotosik.pl/1109/b6643f18af2abbe0med.jpg)
![Obrazek](https://images82.fotosik.pl/1110/b1cbd99677b7e4edmed.jpg)
![Obrazek](https://images83.fotosik.pl/1107/45c464874ba9b0afmed.jpg)
![Obrazek](https://images82.fotosik.pl/1105/f1b18882fc6e2827med.jpg)
A tutaj działanie przepustnic sterowanych z pilota
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ogólnie na zamkniętych troszkę głośniej niż seria pod obciążeniem, na otwartych bardzo brutalnie i głośno. WRC na żywo
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Słaby filmik ale coś tam słychać :
Ogólnie auto czeka na soft i oscylujemy w przedziały 350-360hp.