28 stycznia 2020 w zakładach Martorell SEAT zaprezentował całkowicie nową generację SEATa Leona. Hiszpański producent zainwestował 1,1 miliarda euro, aby umożliwić wprowadzenie na rynek auta ucieleśniającego wizję i wartości marki – z bardziej wydajnym systemem napędowym, innowacyjną łącznością z otoczeniem, udoskonaloną technologią wspomagania jazdy oraz przyciągającym wzrok designem.
SEAT Leon jest kluczowym modelem w ofercie marki i punktem odniesienia dla całego segmentu, o czym świadczy sprzedaż pojazdów trzech poprzednich generacji na poziomie 2,2 mln sztuk. Czwarta odsłona modelu otwiera nowy rozdział w historii Leona.
– SEAT Leon to nasz bestsellerowy model, dlatego chcieliśmy sprostać oczekiwaniom jego fanów. Zainwestowaliśmy ponad 1,1 miliarda euro w opracowanie i produkcję nowej wersji, koncentrując się przede wszystkim na projekcie pojazdu i wyposażeniu zakładów – powiedział Casten Isensee, pełniący obowiązki Prezesa SEAT SA. – W 2019 roku pobiliśmy kolejne rekordy. Sprzedaliśmy ponad 570 tys. samochodów, największy wolumen w 70-letniej historii firmy. Ponadto osiągnęliśmy też najlepszy do tej pory poziom produkcji – z linii produkcyjnych w zakładach w Martorell zjechało ponad 500 tys. aut. Wkraczamy w 2020 rok z optymizmem – dodaje.
Najnowszy SEAT Leon uosabia charakterystyczny język stylistyczny marki, łącząc temperament, elegancję i sportowy design z niespotykaną dojrzałością. Nowy model został zaprojektowany i wyprodukowany w zakładach SEAT-a w Martorell pod Barceloną.
Design – udoskonalone proporcje i jeszcze odważniejsze wnętrze
Podstawę samochodu stanowi zaawansowana platforma MQB Evo, która zapewniła projektantom większą elastyczność w projektowniu, co przełożyło się na uzyskanie lepszych proporcji.
W wersji 5-drzwiowej nowy SEAT Leon ma 4368 mm długości (o 86 mm więcej w stosunku do poprzedniej generacji), 1800 mm szerokości (o 16 mm mniej) i 1456 mm wysokości (o 3 mm mniej). Rozstaw osi wynosi 2686 mm, czyli o 50 mm więcej niż w trzeciej generacji.
W wersji Sportstourer samochód ma 4642 mm długości (o 93 mm więcej w stosunku do poprzedniej generacji), 1800 mm szerokości (o 16 mm mniej) i 1456 mm wysokości (o 3 mm mniej). Rozstaw osi jest identyczny jak w wersji 5-drzwiowej.
Wygląd kolejnej wersji kultowego modelu SEAT-a oparto na najbardziej charakterystycznych cechach wcześniejszych odsłon.
Najnowszy Leon ma jednak silniejszą osobowość widoczną w jego opływowych kształtach i precyzyjnym połączeniu ostrych krawędzi z wytłoczeniami w kluczowych miejscach nadwozia. Dzięki temu projekt przyciąga wzrok, a także zwiększa ogólną wydajność samochodu dzięki poprawionej aerodynamice. Wartość współczynnika oporu aerodynamicznego poprawiła się o około 8% w porównaniu do poprzedniej generacji.
Przód Leona wyraża jego wyjątkowy charakter poprzez mocniejsze, trójwymiarowe połączenie maskownicy i przednich lamp. Reflektory LED zostały cofnięte w głąb maski, co pozwoliło uzyskać bardziej ekspresyjny efekt. Karoseria również ewoluowała, stała się bardziej elegancka i wielowymiarowa.
Padające na lakier światło załamuje się pod wieloma kątami, wzmacniając wrażenia optyczne. Tył pojazdu wyposażono w imponujące światła LED rozciągnięte na całej szerokości pojazdu. Ponadto drzwi bagażnika zaprojektowano tak, aby podkreślały dynamizm samochodu, nawet gdy auto się nie porusza.
Zupełnie nowe wnętrze SEAT-a Leona jest uosobieniem funkcjonalności, minimalizmu i elegancji. Jego gładka, smukła deska rozdzielcza sprawia wrażenie lekkości i wydaje się być zawieszona w przestrzeni. Wszystko w kabinie zostało zaprojektowane przy ścisłym zachowaniu zasad ergonomii dla zwiększenia komfortu zarówno kierowcy, jak i pasażerów podróżujących z przodu i z tyłu.
Samochód jest nie tylko atrakcyjny wizualnie, ale przede wszystkim praktyczny.
Pojemność bagażnika w wersji 5-drzwiowej wynosi 380 litrów (identycznie jak w poprzedniej generacji), a w opcji Sportstourer – aż 617 litrów (czyli aż o 30 litrów więcej niż w poprzedniej generacji).
Nowy SEAT Leon wyznaczy świetlaną przyszłość segmentu
Premierowy SEAT Leon podwyższa standardy oświetlenia w segmencie samochodów kompaktowych dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii zarówno na zewnątrz, jak i we wewnętrzu pojazdu.
Całkowicie LED-owe reflektory o charakterystycznym dla marki kształcie i chłodnej białej barwie zapewniają niezrównaną jasność, jednocześnie integrując wszystkie najważniejsze funkcje: światła mijania, światła drogowe, światła do jazdy dziennej oraz dynamiczne kierunkowskazy.
Na lusterkach bocznych pojazdu znajdują się zintegrowane kierunkowskazy LED. W pojazdach z opcją pełnego oświetlenia LED na lusterkach umieszczono również światła powitalne, które podczas aktywacji samochodu wyświetlają słowo „Hola!” na powierzchni pod drzwiami. Ponadto nowy Leon został wzbogacony o dynamiczne kierunkowskazy, dzięki którym w wyraźniejszy sposób zasygnalizuje kierunek jazdy.
Komfort użytkowania zwiększy także innowacyjne, ambientowe oświetlenie wewnętrzne wykonane w technologii LED. Tworzy ono łuk okalający całą deskę rozdzielczą, który może zmieniać kolor i natężenie światła w zależności od potrzeb kierowcy. Oświetlenie to nie tylko polepsza doświadczenie jazdy, lecz także jest częścią systemu monitorowania martwego pola z funkcją ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu.
Pierwszy w pełni połączony z otoczeniem pojazd marki
Kluczowym elementem systemu łączności Leona jest 10,5-calowy wirtualny kokpit, czyli w pełni personalizowany zestaw wskaźników zastepujący tradycyjne zegary. Standardowy system multimedialny posiada 8,25-calowy ekran, który można połączyć ze smartfonem. Na bardziej rozbudowany Navi System składa się 10-calowy ekran Retina z nawigacją 3D, funkcją sterowania głosem oraz rozpoznawania gestów, co upraszcza interakcje użytkownika z pojazdem.
System Full Link otwiera drogę do łączności, umożliwiając użytkownikom podłączenie urządzeń mobilnych do systemu multimedialnego pojazdu za pośrednictwem Android Auto lub bezprzewodowego Apple CarPlay. System pozwoli na obsługę samochodu bez odciągania uwagi kierowcy od drogi.
Dzięki opcjonalnemu schowkowi z funkcją bezprzewodowego ładowania telefonu i wzmacniaczem sygnału, spełniającemu standardy Qi, użytkownicy nie muszą martwić się utratą zasilania w urządzeniach. Natomiast specjalna jednostka łączności online z wbudowaną kartą SIM zapewni stałą łączność ze światem cyfrowym. Technologia pozwala systemowi multimedialnemu pobierać dane z chmury w czasie rzeczywistym. W przyszłości możliwy będzie dostęp do wielu aplikacji oraz najnowszych aktualizacji systemu. Dodatkową korzyścią wbudowanej karty SIM jest usługa eCall, za pośrednictwem której użytkownicy w razie potrzeby natychmiastowo skontaktują się ze służbami ratunkowymi.
Co więcej aplikacja SEAT Connect, którą można pobrać na dowolne urządzenie mobilne, pozwala na zdalne aktywowanie i kontrolowanie wielu funkcji, aby zmaksymalizować komfort i bezpieczeństwo kierowcy.
Szeroka gama najbardziej zaawansowanych silników
Każda osoba zainteresowana nowym SEAT-em Leonem będzie mogła wybrać system napędowy pojazdu. Model dostępny jest w wielu wariantach: z silnikiem benzynowym (TSI), Diesla (TDI), napędzanym gazem ziemnym (TGI)* oraz w wersjach mild hybrid (eTSI) i hyprydowej plug-in (eHybrid). Wszystkie opcje zapewniają najwyższy poziom wydajności, a każdy pojazd jest dostosowany do zamontowanego w nim silnika.
Kierowcy mogą wybrać spośród wielu dostępnych silników spalinowych – turbodoładowanych, z bezpośrednim wtryskiem, o mocy od 66 kW/90 KM do 140 kW/190 KM. Po raz pierwszy oferta obejmuje 1-litrowe trzycylindrowe silniki TSI (66 kW/90 KM i 81 kw/110 KM) oraz większe 1,5-litrowe jednostki (96 kW/130 KM i 110 kW/150 KM). Dla najbardziej wymagających dostępny jest 2,0-litrowy silnik TSI o mocy 140 kW/190 KM połączony ze skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem.
Nowy SEAT Leon został dostosowany również do dwóch rodzajów silnika wysokoprężnego – 2-litrowych jednostek o mocy 85 kW/115 KM lub 110 kW/150 KM. Samochód może być również wyposażony w 1,5-litrowy silnik TGI (CNG) o mocy 96 kW/130 KM*.
Po raz pierwszy w historii SEAT Leon dostępny będzie także w wersji mild hybrid (eTSI) korzystającej z instalacji 48V, która zapewnia jeszcze wyższą wydajność (1.0 TSI 81 kW/110 KM lub 1.5 TSI 110 kW/150 KM, oba oferowane wyłącznie ze skrzynią biegów DSG).
Jako że elektryfikacja pozostaje jednym z najważniejszych założeń strategicznych SEAT-a, najnowszy model będzie można nabyć w wariancie z napędem hybrydowym plug-in. Dzięki współdziałaniu 1,4-litrowego silnika spalinowego TSI połączonego z motorem elektrycznym, akumulatora litowo-jonowego o pojemności 13 kWh i sześciobiegowej skrzyni biegów DSG, samochód osiąga moc na poziomie 150 kW/204 KM i zasięg elektryczny wynoszący około 60 km (dane na podstawie testów WLTP).
Najbezpieczniejszy samochód w historii SEAT-a
Aby stworzyć najbezpieczniejszy samochód, jaki kiedykolwiek opuścił zakłady produkcyjne SEAT-a, producent wyposażył SEAT-a Leona w zestaw najbardziej zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy, takich jak proaktywny tempomat, Emergency Assist, asystent aktywnego utrzymania pasa ruchu czy asystent wyprzedzania.
System bezpieczeństwa SEAT-a Leona zawiera także szereg czujników, które gwarantują podróżującym najwyższy dostępny obecnie poziom bezpieczeństwa.
Adaptacyjne zawieszenie (DCC) sprawia, że sposób jazdy samochodu zmienia się w zależności od warunków na drodze i wymagań kierowcy. System nieustannie kontroluje otoczenie i dostosowuje zawieszenie, optymalizując tłumienie drgań oraz zwiększając komfort i dynamikę jazdy.
Całkowicie nowy SEAT Leon uosabia wszystkie wartości marki i stanowi wyraz jej wizji. Kultowy model był od lat punktem odniesienia dla całego segmentu aut kompaktowych – wraz z premierą IV generacji jego wpływ na branżę zwiększy się jeszcze bardziej. Premiera sprzedażowa nowego SEAT-a Leona zaplanowana jest na drugi kwartał 2020 roku.
* wersja silnikowa obecnie nieplanowana do wprowadzenia w Polsce
Źródło:© 2020 SEAT, S.A. All Rights Reserved
SEAT prezentuje nowego Leona
Nowinki motoryzacyjne.
- desmo
- Site Admin
- Posty: 969
- Rejestracja: 31 maja 2018, 21:03
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Diesel
- Moc [KM] / Nm: 192 / 410
- Oznaczenie silnika: BMN
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
SEAT prezentuje nowego Leona
Post autor: desmo » 29 stycznia 2020, 11:15
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Przejdź do
- Regulamin i FAQ
- Seat Club
- ↳ News
- ↳ Spoty i zloty
- ↳ Spotkania regionalne
- ↳ Spoty dolnośląskie
- ↳ Spoty kujawsko-pomorskie
- ↳ Spoty lubelskie
- ↳ Spoty lubuskie
- ↳ Spoty łódzkie
- ↳ Spoty małopolskie
- ↳ Spoty mazowieckie
- ↳ Spoty opolskie
- ↳ Spoty podkarpackie
- ↳ Spoty podlaskie
- ↳ Spoty pomorskie
- ↳ Spoty śląskie
- ↳ Spoty świętokrzyskie
- ↳ Spoty warmińsko-mazurskie
- ↳ Spoty wielkopolskie
- ↳ Spoty zachodniopomorskie
- ↳ Zloty ogólnopolskie
- ↳ Pozostałe imprezy motoryzacyjne
- Modele
- ↳ Alhambra
- ↳ Alhambra I
- ↳ Tematy techniczne Alhambra I
- ↳ Układ hamulcowy Alhambra I
- ↳ Układ wydechowy Alhambra I
- ↳ Układ chłodzenia Alhambra I
- ↳ Układ rozrządu silnika Alhambra I
- ↳ Układ zawieszenia Alhambra I
- ↳ Oświetlenie Alhambra I
- ↳ Karoseria Alhambra I
- ↳ Wnętrze Alhambra I
- ↳ Elektryka Alhambra I
- ↳ Car Audio Alhabama I
- ↳ Kodowanie Alhambra I
- ↳ Błędy Alhabama I
- ↳ Tunning Alhambra I
- ↳ Moja Alhambra I
- ↳ Wykresy Alhambra I
- ↳ Alhambra II
- ↳ Tematy techniczne Alhambra II
- ↳ Układ hamulcowy Alhambra II
- ↳ Układ wydechowy Alhambra II
- ↳ Układ chłodzenia Alhambra II
- ↳ Układ rozrządu silnika Alhambra II
- ↳ Układ zawieszenia Alhambra II
- ↳ Oświetlenie Alhambra II
- ↳ Karoseria Alhambra II
- ↳ Wnętrze Alhambra II
- ↳ Elektryka Alhambra II
- ↳ Car Audio Alhabama II
- ↳ Nawigacja Alhabama II
- ↳ Kodowanie Alhambra II
- ↳ Błędy Alhabama II
- ↳ Tunning Alhambra II
- ↳ Moja Alhambra II
- ↳ Wykresy Alhambra II
- ↳ Altea
- ↳ Tematy techniczne Altea
- ↳ Układ hamulcowy Altea
- ↳ Układ wydechowy Altea
- ↳ Układ chłodzenia Altea
- ↳ Układ rozrządu silnika Altea
- ↳ Układ zawieszenia Altea
- ↳ Oświetlenie Altea
- ↳ Elektryka Altea
- ↳ Car Audio Altea
- ↳ Nawigacja Altea
- ↳ Kodowanie Altea
- ↳ Błędy Altea
- ↳ Tuning Altea
- ↳ Moja Altea
- ↳ Wykresy Altea
- ↳ Arona
- ↳ Tematy techniczne Arona
- ↳ Układ hamulcowy Arona
- ↳ Układ wydechowy Arona
- ↳ Układ chłodzenia Arona
- ↳ Układ rozrządu silnika Arona
- ↳ Układ zawieszenia Arona
- ↳ Oświetlenie Arona
- ↳ Wnętrze Arona
- ↳ Karoseria Arona
- ↳ Elektryka Arona
- ↳ Car Audio Arona
- ↳ Nawigacja Arona
- ↳ Kodowanie Arona
- ↳ Błędy Arona
- ↳ Tunning Arona
- ↳ Moja Arona
- ↳ Wykresy Arona
- ↳ Arosa
- ↳ Tematy techniczne Arosa
- ↳ Układ hamulcowy Arosa
- ↳ Układ wydechowy Arosa
- ↳ Układ chłodzenia Arosa
- ↳ Układ rozrządu silnika Arosa
- ↳ Układ zawieszenia Arosa
- ↳ Oświetlenie Arosa
- ↳ Karoseria Arosa
- ↳ Wnętrze Arosa
- ↳ Elektryka Arosa
- ↳ Kodowanie Arosa
- ↳ Tunning Arosa
- ↳ Moja Arosa
- ↳ Wykresy Arosa
- ↳ Ateca
- ↳ Tematy techniczne Ateca
- ↳ Układ hamulcowy Ateca
- ↳ Układ wydechowy Ateca
- ↳ Układ chłodzenia Ateca
- ↳ Układ rozrządu silnika Ateca
- ↳ Układ zawieszenia Ateca
- ↳ Oświetlenie Ateca
- ↳ Karoseria Ateca
- ↳ Wnętrze Ateca
- ↳ Elektryka Ateca
- ↳ Car Audio Ateca
- ↳ Nawigacja Ateca
- ↳ Kodowanie Ateca
- ↳ Błędy Ateca
- ↳ Tunning Ateca
- ↳ Moja Ateca
- ↳ Wykresy Ateca
- ↳ Cordoba
- ↳ Cordoba I
- ↳ Tematy techniczne Cordoba I
- ↳ Układ hamulcowy Cordoba I
- ↳ Układ wydechowy Cordoba I
- ↳ Układ chłodzenia Cordoba I
- ↳ Układ rozrządu silnika Cordoba I
- ↳ Układ zawieszenia Cordoba I
- ↳ Oświetlenie Cordoba I
- ↳ Karoseria Cordoba I
- ↳ Wnętrze Cordoba I
- ↳ Elektryka Cordoba I
- ↳ Kodowanie Cordoba I
- ↳ Tunning Cordoba I
- ↳ Moja Cordoba I
- ↳ Wykresy Cordoba I
- ↳ Cordoba II
- ↳ Tematy techniczne Cordoba II
- ↳ Układ hamulcowy Cordoba II
- ↳ Układ wydechowy Cordoba II
- ↳ Układ chłodzenia Cordoba II
- ↳ Układ rozrządu silnika Cordoba II
- ↳ Układ zawieszenia Cordoba II
- ↳ Oświetlenie Cordoba II
- ↳ Karoseria Cordoba II
- ↳ Wnętrze Cordoba II
- ↳ Elektryka Cordoba II
- ↳ Kodowanie Cordoba II
- ↳ Tunning Cordoba II
- ↳ Moja Cordoba II
- ↳ Wykresy Cordoba II
- ↳ Exeo
- ↳ Tematy techniczne Exeo
- ↳ Układ hamulcowy Exeo
- ↳ Układ wydechowy Exeo
- ↳ Układ chłodzenia Exeo
- ↳ Układ rozrządu silnika Exeo
- ↳ Układ zawieszenia Exeo
- ↳ Oświetlenie Exeo
- ↳ Karoseria Exeo
- ↳ Wnętrze Exeo
- ↳ Elektryka Exeo
- ↳ Car Audio Exeo
- ↳ Nawigacja Exeo
- ↳ Kodowanie Exeo
- ↳ Błędy Exeo
- ↳ Tunning Exeo
- ↳ Moje Exeo
- ↳ Wykresy Exeo
- ↳ Ibiza
- ↳ Ibiza I [021A]
- ↳ Tematy techniczne Ibiza I
- ↳ Układ hamulcowy Ibiza I
- ↳ Układ wydechowy Ibiza I
- ↳ Układ chłodzenia Ibiza I
- ↳ Układ rozrządu silnika Ibiza I
- ↳ Układ zawieszenia Ibiza I
- ↳ Oświetlenie Ibiza I
- ↳ Karoseria Ibiza I
- ↳ Wnętrze Ibiza I
- ↳ Elektryka Ibiza I
- ↳ Kodowanie Ibiza I
- ↳ Błędy Ibiza I
- ↳ Tunning Ibiza I
- ↳ Moja Ibiza I
- ↳ Wykresy Ibiza I
- ↳ Ibiza II [6K2]
- ↳ Tematy techniczne Ibiza II
- ↳ Układ hamulcowy Ibiza II
- ↳ Układ wydechowy Ibiza II
- ↳ Układ chłodzenia Ibiza II
- ↳ Układ rozrządu silnika Ibiza II
- ↳ Układ zawieszenia Ibiza II
- ↳ Oświetlenie Ibiza II
- ↳ Karoseria Ibiza II
- ↳ Wnętrze Ibiza II
- ↳ Elektryka Ibiza II
- ↳ Car Audio Ibiza II
- ↳ Kodowanie Ibiza II
- ↳ Błędy Ibiza II
- ↳ Tunning Ibiza II
- ↳ Moja Ibiza II
- ↳ Wykresy Ibiza II
- ↳ Ibiza III [6L]
- ↳ Tematy techniczne Ibiza III
- ↳ Układ hamulcowy Ibiza III
- ↳ Układ wydechowy Ibiza III
- ↳ Układ chłodzenia Ibiza III
- ↳ Układ rozrządu silnika Ibiza III
- ↳ Układ zawieszenia Ibiza III
- ↳ Oświetlenie Ibiza III
- ↳ Karoseria Ibiza III
- ↳ Wnętrze Ibiza III
- ↳ Elektryka Ibiza III
- ↳ Car Audio Ibiza III
- ↳ Kodowanie Ibiza III
- ↳ Błędy Ibiza III
- ↳ Tunning Ibiza III
- ↳ Moja Ibiza III
- ↳ Wykresy Ibiza III
- ↳ Ibiza IV [6J]
- ↳ Tematy techniczne Ibiza IV
- ↳ Układ hamulcowy Ibiza IV
- ↳ Układ wydechowy Ibiza IV
- ↳ Układ chłodzenia Ibiza IV
- ↳ Układ rozrządu silnika Ibiza IV
- ↳ Układ zawieszenia Ibiza IV
- ↳ Oświetlenie Ibiza IV
- ↳ Karoseria Ibiza IV
- ↳ Wnętrze Ibiza IV
- ↳ Elektryka Ibiza IV
- ↳ Car Audio Ibiza IV
- ↳ Nawigacja Ibiza IV
- ↳ Kodowanie Ibiza IV
- ↳ Błędy Ibiza IV
- ↳ Tunning Ibiza IV
- ↳ Moja Ibiza IV
- ↳ Wykresy Ibiza IV
- ↳ Ibiza V [KJ]
- ↳ Tematy techniczne Ibiza V
- ↳ Układ hamulcowy Ibiza V
- ↳ Układ wydechowy Ibiza V
- ↳ Układ chłodzenia Ibiza V
- ↳ Układ rozrządu silnika Ibiza V
- ↳ Układ zawieszenia Ibiza V
- ↳ Oświetlenie Ibiza V
- ↳ Karoseria Ibiza V
- ↳ Wnętrze Ibiza V
- ↳ Elektryka Ibiza V
- ↳ Car Audio Ibiza V
- ↳ Nawigacja Ibiza V
- ↳ Kodowanie Ibiza V
- ↳ Błędy Ibiza V
- ↳ Tunning Ibiza V
- ↳ Moja Ibiza V
- ↳ Wykresy Ibiza V
- ↳ Leon
- ↳ Leon I [1M]
- ↳ Tematy techniczne Leon I
- ↳ Elektryka Leon I
- ↳ Car Audio Leon I
- ↳ Nawigacja Leon I
- ↳ Kodowanie Leon I
- ↳ Błędy Leon I
- ↳ Tunning Leon I
- ↳ Mój Leon I
- ↳ Wykresy Leon I
- ↳ Leon II [1P]
- ↳ Tematy techniczne Leon II
- ↳ Elektryka Leon II
- ↳ Car Audio Leon II
- ↳ Nawigacja Leon II
- ↳ Kodowanie Leon II
- ↳ Błędy Leon II
- ↳ Tunning Leon II
- ↳ Mój Leon II
- ↳ Wykresy Leon II
- ↳ Leon III [5F]
- ↳ Tematy techniczne Leon III
- ↳ Elektryka Leon III
- ↳ Car Audio Leon III
- ↳ Nawigacja Leon III
- ↳ Kodowanie Leon III
- ↳ Błędy Leon III
- ↳ Tunning Leon III
- ↳ Mój Leon III
- ↳ Wykresy Leon III
- ↳ Leon IV
- ↳ Tematy techniczne Leon IV
- ↳ Elektryka Leon IV
- ↳ Car Audio Leon IV
- ↳ Nawigacja Leon IV
- ↳ Kodowanie Leon IV
- ↳ Błędy Leon IV
- ↳ Tunning Leon IV
- ↳ Mój Leon IV
- ↳ Wykresy Leon IV
- ↳ Mii
- ↳ Tematy techniczne Mii
- ↳ Elektryka Mii
- ↳ Kodowanie Mii
- ↳ Tunning Mii
- ↳ Moje Mii
- ↳ Wykresy Mii
- ↳ Tarraco
- ↳ Tematy techniczne Tarraco
- ↳ Elektryka Tarraco
- ↳ Kodowanie Tarraco
- ↳ Tunning Tarraco
- ↳ Moje Tarraco
- ↳ Wykresy Tarraco
- ↳ Toledo
- ↳ Toledo I
- ↳ Tematy techniczne Toledo I
- ↳ Elektryka Toledo I
- ↳ Kodowanie Toledo I
- ↳ Tunning Toledo I
- ↳ Moje Toledo I
- ↳ Wykresy Toledo I
- ↳ Toledo II
- ↳ Tematy techniczne Toledo II
- ↳ Elektryka Toledo II
- ↳ Kodowanie Toledo II
- ↳ Tunning Toledo II
- ↳ Moje Toledo II
- ↳ Wykresy Toledo II
- ↳ Toledo III
- ↳ Tematy techniczne Toledo III
- ↳ Elektryka Toledo III
- ↳ Kodowanie Toledo III
- ↳ Tunning Toledo III
- ↳ Moje Toledo III
- ↳ Wykresy Toledo III
- ↳ Toledo IV
- ↳ Tematy techniczne Toledo IV
- ↳ Elektryka Toledo IV
- ↳ Kodowanie Toledo IV
- ↳ Tunning Toledo IV
- ↳ Moje Toledo IV
- ↳ Wykresy Toledo IV
- ↳ Cupra
- ↳ Cupra Ateca
- ↳ Tematy techniczne Cupra Ateca
- ↳ Elektryka Cupra Ateca
- ↳ Kodowanie Cupra Ateca
- ↳ Tunning Cupra Ateca
- ↳ Moja Cupra Ateca
- ↳ Wykresy Cupra Ateca
- ↳ Cupra Formentor
- ↳ Cupra Leon
- ↳ Tematy techniczne Cupra Leon
- ↳ Elektryka Cupra Leon
- ↳ Car Audio Cupra Leon
- ↳ Nawigacja Cupra Leon
- ↳ Kodowanie Cupra Leon
- ↳ Błędy Cupra Leon
- ↳ Tunning Cupra Leon
- ↳ Mój Cupra Leon
- ↳ Wykresy Cupra Leon
- ↳ Terramar
- ↳ Tematy techniczne Cupra Terramar
- ↳ Elektryka Cupra Terramar
- ↳ Kodowanie Cupra Terramar
- ↳ Tunning Cupra Terramar
- ↳ Moja Cupra Terramar
- ↳ Wykresy Cupra Terramar
- ↳ Old timery
- ↳ 124
- ↳ Tematy techniczne 124
- ↳ 127
- ↳ Tematy techniczne 127
- ↳ 128
- ↳ Tematy techniczne 128
- ↳ 132
- ↳ Tematy techniczne 132
- ↳ 133
- ↳ Tematy techniczne 133
- ↳ 600
- ↳ Tematy techniczne 600
- ↳ 850
- ↳ Tematy techniczne 850
- ↳ 1200
- ↳ Tematy techniczne 1200
- ↳ 1400
- ↳ Tematy techniczne 1400
- ↳ Pozostałe z VAG
- ↳ Pozostałe marki
- Ogólne
- ↳ Car audio
- ↳ Detailing
- ↳ Felgi i opony
- ↳ Offtopic
- ↳ Warsztaty
- ↳ Polecane warsztaty
- ↳ Warsztaty nie polecane.
- ↳ LPG
- Giełda
- ↳ Regulamin działu giełda
- ↳ Sprzedaż auta
- ↳ Sprzedaż części
- ↳ Zakup auta
- ↳ Zakup części
- ↳ Zlecenie usługi
- ↳ Porady przy zakupie auta
- ↳ Oferty znalezione w internecie