Produkcja SEAT Tarraco rozpoczyna się w Wolfsburgu
: 28 października 2018, 10:21
Flagowy model marki SEAT zjechał z linii produkcyjnej w Wolfsburgu razem z modelami Volkswagena.Synergia w ramach sieci produkcyjnej w całej Grupie umożliwiają wydajną produkcję.
Wraz z Tarraco SEAT uzupełnia swoją rodzinę SUV, która obejmuje również Atecę i Aronę.
Po raz pierwszy od około 20 lat fabryka Volkswagena w Wolfsburgu produkuje model innej marki Grupy: SEAT Tarraco.
Hiszpański SUV, zaprojektowany i opracowany w Barcelonie, wykorzystuje efekty synergii platformy produkcyjnej MQB. W Wolfsburgu hiszpański model opuści linię produkcyjną wraz z modelami Volkswagena Tiguan i Touran.
Krok w kierunku produkcji wielu marek przyczyni się do zwiększenia wydajności głównej fabryki Volkswagena. Produkcja Tarraco w Wolfsburgu jest częścią paktu na rzecz przyszłości zawartego przez spółkę i Radę Pracowniczą pod koniec 2016 r. Pakt stanowi daleko idący harmonogram poprawy rentowności marki Volkswagen i umieszczenia w firmie solidnych podstawy na przyszłość.
Wiceprezes SEAT ds. Badań i rozwoju Dr Matthias Rabe mówi: "Tarraco został całkowicie zaprojektowany i opracowany w Hiszpanii przez SEAT-a. Razem z naprawdę entuzjastycznym zespołem w fabryce w Wolfsburgu pojazd został następnie przygotowany do produkcji seryjnej, a to w bardzo krótkim czasie. To jeszcze bardziej wzmacnia i tak już bliskie więzi między SEAT-em a Volkswagenem. "
Wiceprezes SEAT ds. Produkcji i logistyki Dr Christian Vollmer wyjaśnił: "SEAT Tarraco pokazuje współpracę między markami Grupy Volkswagen w celu uzyskania synergii. Ten nowy SUV umożliwia nam wejście do nowego segmentu, zwiększenie wielkości sprzedaży, wzmocnienie wizerunku naszej marki i zwiększenie naszej zdolności do generowania marży. "
Członek zarządu Volkswagen ds. Produkcji Dr Andreas Tostmann stwierdził: "Właściwa, wiodąca na świecie sieć produkcyjna w całej Grupie jest jedną z największych dźwigni poprawy efektywności. SEAT Tarraco jest przykładem, w jaki sposób więcej zakładów w ramach całej Grupy będzie produkować pojazdy dla kilku marek należących do Grupy w tym samym czasie w przyszłości ".
To już piąty raz, kiedy główna fabryka Volkswagena w Wolfsburgu wyprodukowała model dla innej marki Grupy. Model SEAT-a, Arosa, już zjechał z linii produkcyjnej w Wolfsburgu od końca 1996 r. Do 1998 r. Ponadto, pracownicy Wolfsburga wyprodukowali Audi 50 w latach 1974-1978, Audi 80 w latach 1994-1998 i Audi 100 od 1993 do 1997 roku. Audi 50 było w dużej mierze identyczne z Polo, które było montowane w Wolfsburgu od 1975 roku i jest obecnie produkowane w fabryce w Pampelunie w Hiszpanii. Audi 50 i Polo były pierwszymi niemieckimi małymi samochodami z poprzecznymi silnikami i napędem na przednie koła.
Dzięki nowemu flagowemu, Tarraco, SEAT uzupełnia swoją rodzinę SUV, która obejmuje również Atecę i Aronę.
Źródło: 2018 SEAT, S.A
Wraz z Tarraco SEAT uzupełnia swoją rodzinę SUV, która obejmuje również Atecę i Aronę.
Po raz pierwszy od około 20 lat fabryka Volkswagena w Wolfsburgu produkuje model innej marki Grupy: SEAT Tarraco.
Hiszpański SUV, zaprojektowany i opracowany w Barcelonie, wykorzystuje efekty synergii platformy produkcyjnej MQB. W Wolfsburgu hiszpański model opuści linię produkcyjną wraz z modelami Volkswagena Tiguan i Touran.
Krok w kierunku produkcji wielu marek przyczyni się do zwiększenia wydajności głównej fabryki Volkswagena. Produkcja Tarraco w Wolfsburgu jest częścią paktu na rzecz przyszłości zawartego przez spółkę i Radę Pracowniczą pod koniec 2016 r. Pakt stanowi daleko idący harmonogram poprawy rentowności marki Volkswagen i umieszczenia w firmie solidnych podstawy na przyszłość.
Wiceprezes SEAT ds. Badań i rozwoju Dr Matthias Rabe mówi: "Tarraco został całkowicie zaprojektowany i opracowany w Hiszpanii przez SEAT-a. Razem z naprawdę entuzjastycznym zespołem w fabryce w Wolfsburgu pojazd został następnie przygotowany do produkcji seryjnej, a to w bardzo krótkim czasie. To jeszcze bardziej wzmacnia i tak już bliskie więzi między SEAT-em a Volkswagenem. "
Wiceprezes SEAT ds. Produkcji i logistyki Dr Christian Vollmer wyjaśnił: "SEAT Tarraco pokazuje współpracę między markami Grupy Volkswagen w celu uzyskania synergii. Ten nowy SUV umożliwia nam wejście do nowego segmentu, zwiększenie wielkości sprzedaży, wzmocnienie wizerunku naszej marki i zwiększenie naszej zdolności do generowania marży. "
Członek zarządu Volkswagen ds. Produkcji Dr Andreas Tostmann stwierdził: "Właściwa, wiodąca na świecie sieć produkcyjna w całej Grupie jest jedną z największych dźwigni poprawy efektywności. SEAT Tarraco jest przykładem, w jaki sposób więcej zakładów w ramach całej Grupy będzie produkować pojazdy dla kilku marek należących do Grupy w tym samym czasie w przyszłości ".
To już piąty raz, kiedy główna fabryka Volkswagena w Wolfsburgu wyprodukowała model dla innej marki Grupy. Model SEAT-a, Arosa, już zjechał z linii produkcyjnej w Wolfsburgu od końca 1996 r. Do 1998 r. Ponadto, pracownicy Wolfsburga wyprodukowali Audi 50 w latach 1974-1978, Audi 80 w latach 1994-1998 i Audi 100 od 1993 do 1997 roku. Audi 50 było w dużej mierze identyczne z Polo, które było montowane w Wolfsburgu od 1975 roku i jest obecnie produkowane w fabryce w Pampelunie w Hiszpanii. Audi 50 i Polo były pierwszymi niemieckimi małymi samochodami z poprzecznymi silnikami i napędem na przednie koła.
Dzięki nowemu flagowemu, Tarraco, SEAT uzupełnia swoją rodzinę SUV, która obejmuje również Atecę i Aronę.
Źródło: 2018 SEAT, S.A