Cięzkie odpalanie na ciepłym, i trzepie silnikiem.
: 20 lutego 2020, 11:33
Witam Panowie.
Mam problem z Leonem 2,0TDI AZV, auto kupiłem już zrobione na 176km.
W aucie zrobiona mapa, dp, zaślepiony egr i zmieniony wydech.
Jak się zagrzeje do 90stopni to bardzo ciężko pali, kreci dobrze, mocno ale musi długo kręcić żeby odpalić.
Wcześniej jeszcze przy gaszeniu coś waliło, ale problem ustał po wymianie klapy gaszącej, ale nadal ciężko pali.
Wymieniłem już, czujnik temp. paliwa, czujnik temp. płynu, wymienione uszczelniacze na 3 wtrysku.
Jednak to nic nie dało.
Możliwe ze uwalony jest wtrysk ?
Na wolnych
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 1 odchyłka -17,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 2 odchyłka -26,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 3 odchyłka -50,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 4 odchyłka -13,0
Dawka rozruchowa na wolnych jest 10,7mg/H
Próbowałem ją trochę zwiększyć ale nie mogę się zalogować do Access security w VCDS, kod do logowania 12233 nie wchodzi.
Słyszałem też ze zdarzały się sytuacje że ciężko palił na ciepłym przez akumulator lub rozrusznik.
Jednak wydaje mi się ze ten problem nie występuje u mnie, bo u mnie dochodzi jeszcze trzepanie silnikiem i nie równa praca.
Macie inne pomysły jak rozwiązać ten problem ?
Pozdrawiam
Mam problem z Leonem 2,0TDI AZV, auto kupiłem już zrobione na 176km.
W aucie zrobiona mapa, dp, zaślepiony egr i zmieniony wydech.
Jak się zagrzeje do 90stopni to bardzo ciężko pali, kreci dobrze, mocno ale musi długo kręcić żeby odpalić.
Wcześniej jeszcze przy gaszeniu coś waliło, ale problem ustał po wymianie klapy gaszącej, ale nadal ciężko pali.
Wymieniłem już, czujnik temp. paliwa, czujnik temp. płynu, wymienione uszczelniacze na 3 wtrysku.
Jednak to nic nie dało.
Możliwe ze uwalony jest wtrysk ?
Na wolnych
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 1 odchyłka -17,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 2 odchyłka -26,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 3 odchyłka -50,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 4 odchyłka -13,0
Dawka rozruchowa na wolnych jest 10,7mg/H
Próbowałem ją trochę zwiększyć ale nie mogę się zalogować do Access security w VCDS, kod do logowania 12233 nie wchodzi.
Słyszałem też ze zdarzały się sytuacje że ciężko palił na ciepłym przez akumulator lub rozrusznik.
Jednak wydaje mi się ze ten problem nie występuje u mnie, bo u mnie dochodzi jeszcze trzepanie silnikiem i nie równa praca.
Macie inne pomysły jak rozwiązać ten problem ?
Pozdrawiam