Witam Panowie.
Mam problem z Leonem 2,0TDI AZV, auto kupiłem już zrobione na 176km.
W aucie zrobiona mapa, dp, zaślepiony egr i zmieniony wydech.
Jak się zagrzeje do 90stopni to bardzo ciężko pali, kreci dobrze, mocno ale musi długo kręcić żeby odpalić.
Wcześniej jeszcze przy gaszeniu coś waliło, ale problem ustał po wymianie klapy gaszącej, ale nadal ciężko pali.
Wymieniłem już, czujnik temp. paliwa, czujnik temp. płynu, wymienione uszczelniacze na 3 wtrysku.
Jednak to nic nie dało.
Możliwe ze uwalony jest wtrysk ?
Na wolnych
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 1 odchyłka -17,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 2 odchyłka -26,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 3 odchyłka -50,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 4 odchyłka -13,0
Dawka rozruchowa na wolnych jest 10,7mg/H
Próbowałem ją trochę zwiększyć ale nie mogę się zalogować do Access security w VCDS, kod do logowania 12233 nie wchodzi.
Słyszałem też ze zdarzały się sytuacje że ciężko palił na ciepłym przez akumulator lub rozrusznik.
Jednak wydaje mi się ze ten problem nie występuje u mnie, bo u mnie dochodzi jeszcze trzepanie silnikiem i nie równa praca.
Macie inne pomysły jak rozwiązać ten problem ?
Pozdrawiam
Cięzkie odpalanie na ciepłym, i trzepie silnikiem.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 lutego 2020, 16:40
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Diesel
- Moc [KM] / Nm: 176/420
- Oznaczenie silnika: AZV
- Województwo: Łódzkie
- Lokalizacja: Radomsko
- desmo
- Site Admin
- Posty: 971
- Rejestracja: 31 maja 2018, 21:03
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Diesel
- Moc [KM] / Nm: 192 / 410
- Oznaczenie silnika: BMN
- Województwo: Wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
Re: Cięzkie odpalanie na ciepłym, i trzepie silnikiem.
a błędy jakieś pokazuje ?Johny912 pisze: ↑20 lutego 2020, 11:33Witam Panowie.
Mam problem z Leonem 2,0TDI AZV, auto kupiłem już zrobione na 176km.
W aucie zrobiona mapa, dp, zaślepiony egr i zmieniony wydech.
Jak się zagrzeje do 90stopni to bardzo ciężko pali, kreci dobrze, mocno ale musi długo kręcić żeby odpalić.
Wcześniej jeszcze przy gaszeniu coś waliło, ale problem ustał po wymianie klapy gaszącej, ale nadal ciężko pali.
Wymieniłem już, czujnik temp. paliwa, czujnik temp. płynu, wymienione uszczelniacze na 3 wtrysku.
Jednak to nic nie dało.
Możliwe ze uwalony jest wtrysk ?
Na wolnych
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 1 odchyłka -17,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 2 odchyłka -26,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 3 odchyłka -50,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 4 odchyłka -13,0
Dawka rozruchowa na wolnych jest 10,7mg/H
Próbowałem ją trochę zwiększyć ale nie mogę się zalogować do Access security w VCDS, kod do logowania 12233 nie wchodzi.
Słyszałem też ze zdarzały się sytuacje że ciężko palił na ciepłym przez akumulator lub rozrusznik.
Jednak wydaje mi się ze ten problem nie występuje u mnie, bo u mnie dochodzi jeszcze trzepanie silnikiem i nie równa praca.
Macie inne pomysły jak rozwiązać ten problem ?
Pozdrawiam
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 lutego 2020, 16:40
- Model auta: Leon II [1P]
- Pojemność silnika: 2.0
- Rodzaj paliwa: Diesel
- Moc [KM] / Nm: 176/420
- Oznaczenie silnika: AZV
- Województwo: Łódzkie
- Lokalizacja: Radomsko
Re: Cięzkie odpalanie na ciepłym, i trzepie silnikiem.
Diagnozuje Delphim i VCDS ale zapisane błedy mam z Delphi.
P0238- Czujnik ciśnienia doładowania, zbyt wysoki sygnał
P1592- Czujnik ciśnienia doładowania, zgodność między ciśnieniem doładowania a atmosferycznym.
To są błędy które zczytałem 3 lutego, dziś podłącze jeszcze VCDS i sprawdzę co on pokaże.
P0238- Czujnik ciśnienia doładowania, zbyt wysoki sygnał
P1592- Czujnik ciśnienia doładowania, zgodność między ciśnieniem doładowania a atmosferycznym.
To są błędy które zczytałem 3 lutego, dziś podłącze jeszcze VCDS i sprawdzę co on pokaże.