Cięzkie odpalanie na ciepłym, i trzepie silnikiem.

ODPOWIEDZ
Johny912
Posty: 3
Rejestracja: 19 lutego 2020, 16:40
Model auta: Leon II [1P]
Pojemność silnika: 2.0
Rodzaj paliwa: Diesel
Moc [KM] / Nm: 176/420
Oznaczenie silnika: AZV
Województwo: Łódzkie
Lokalizacja: Radomsko

Cięzkie odpalanie na ciepłym, i trzepie silnikiem.

Post autor: Johny912 » 20 lutego 2020, 11:33

Witam Panowie.
Mam problem z Leonem 2,0TDI AZV, auto kupiłem już zrobione na 176km.
W aucie zrobiona mapa, dp, zaślepiony egr i zmieniony wydech.
Jak się zagrzeje do 90stopni to bardzo ciężko pali, kreci dobrze, mocno ale musi długo kręcić żeby odpalić.
Wcześniej jeszcze przy gaszeniu coś waliło, ale problem ustał po wymianie klapy gaszącej, ale nadal ciężko pali.

Wymieniłem już, czujnik temp. paliwa, czujnik temp. płynu, wymienione uszczelniacze na 3 wtrysku.
Jednak to nic nie dało.
Możliwe ze uwalony jest wtrysk ?

Na wolnych
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 1 odchyłka -17,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 2 odchyłka -26,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 3 odchyłka -50,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 4 odchyłka -13,0

Dawka rozruchowa na wolnych jest 10,7mg/H

Próbowałem ją trochę zwiększyć ale nie mogę się zalogować do Access security w VCDS, kod do logowania 12233 nie wchodzi.

Słyszałem też ze zdarzały się sytuacje że ciężko palił na ciepłym przez akumulator lub rozrusznik.
Jednak wydaje mi się ze ten problem nie występuje u mnie, bo u mnie dochodzi jeszcze trzepanie silnikiem i nie równa praca.

Macie inne pomysły jak rozwiązać ten problem ?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
desmo
Site Admin
Posty: 971
Rejestracja: 31 maja 2018, 21:03
Model auta: Leon II [1P]
Pojemność silnika: 2.0
Rodzaj paliwa: Diesel
Moc [KM] / Nm: 192 / 410
Oznaczenie silnika: BMN
Województwo: Wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: Cięzkie odpalanie na ciepłym, i trzepie silnikiem.

Post autor: desmo » 23 lutego 2020, 13:49

Johny912 pisze:
20 lutego 2020, 11:33
Witam Panowie.
Mam problem z Leonem 2,0TDI AZV, auto kupiłem już zrobione na 176km.
W aucie zrobiona mapa, dp, zaślepiony egr i zmieniony wydech.
Jak się zagrzeje do 90stopni to bardzo ciężko pali, kreci dobrze, mocno ale musi długo kręcić żeby odpalić.
Wcześniej jeszcze przy gaszeniu coś waliło, ale problem ustał po wymianie klapy gaszącej, ale nadal ciężko pali.

Wymieniłem już, czujnik temp. paliwa, czujnik temp. płynu, wymienione uszczelniacze na 3 wtrysku.
Jednak to nic nie dało.
Możliwe ze uwalony jest wtrysk ?

Na wolnych
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 1 odchyłka -17,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 2 odchyłka -26,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 3 odchyłka -50,0
Czas regulacji zaworu wtryskowego nr. 4 odchyłka -13,0

Dawka rozruchowa na wolnych jest 10,7mg/H

Próbowałem ją trochę zwiększyć ale nie mogę się zalogować do Access security w VCDS, kod do logowania 12233 nie wchodzi.

Słyszałem też ze zdarzały się sytuacje że ciężko palił na ciepłym przez akumulator lub rozrusznik.
Jednak wydaje mi się ze ten problem nie występuje u mnie, bo u mnie dochodzi jeszcze trzepanie silnikiem i nie równa praca.

Macie inne pomysły jak rozwiązać ten problem ?

Pozdrawiam
a błędy jakieś pokazuje ?

Johny912
Posty: 3
Rejestracja: 19 lutego 2020, 16:40
Model auta: Leon II [1P]
Pojemność silnika: 2.0
Rodzaj paliwa: Diesel
Moc [KM] / Nm: 176/420
Oznaczenie silnika: AZV
Województwo: Łódzkie
Lokalizacja: Radomsko

Re: Cięzkie odpalanie na ciepłym, i trzepie silnikiem.

Post autor: Johny912 » 24 lutego 2020, 14:13

Diagnozuje Delphim i VCDS ale zapisane błedy mam z Delphi.

P0238- Czujnik ciśnienia doładowania, zbyt wysoki sygnał
P1592- Czujnik ciśnienia doładowania, zgodność między ciśnieniem doładowania a atmosferycznym.

To są błędy które zczytałem 3 lutego, dziś podłącze jeszcze VCDS i sprawdzę co on pokaże.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tematy techniczne Leon II”