Zamek centralny

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MJ10
Posty: 2
Rejestracja: 23 marca 2019, 23:07
Model auta: Ibiza III [6L]
Pojemność silnika: 1.2
Rodzaj paliwa: Benzyna
Moc [KM] / Nm: 64/112
Województwo: Zachodniopomorskie

Zamek centralny

Post autor: MJ10 » 28 kwietnia 2019, 16:33

Witam,

Jakiś czas temu kupiłem Seata Ibize 6L z 2006 roku. Zakupiłem go tylko z jednym kluczykiem bez sterowania radiowego (prawdopodobnie drugi został zgubiony). Chciałbym sie Was zapytać jak sprawdzić czy auto ma mozliwoś sterowania radiowego z kluczyka. Planuje kupić drugi kluczyk z sterowaniem radiowym i go zakodować pod swoje auto, jeśli bedzie taka możliwoś. Dodam tylko, ze auto posiada centralny zamek.

Proszę o pomoc. :)

Awatar użytkownika
desmo
Site Admin
Posty: 965
Rejestracja: 31 maja 2018, 21:03
Model auta: Leon II [1P]
Pojemność silnika: 2.0
Rodzaj paliwa: Diesel
Moc [KM] / Nm: 192 / 410
Oznaczenie silnika: BMN
Województwo: Wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań

Re: Zamek centralny

Post autor: desmo » 10 maja 2019, 07:31

Powinie mieć , zresztą i tak potrzebujesz nowy kluczyk jako drugi.

Możesz też sprawdzić VCDS jakie masz opcje w module komfortu :D

tofurman
Posty: 5
Rejestracja: 12 lutego 2020, 21:58
Model auta: Cordoba II
Pojemność silnika: 1.4
Rodzaj paliwa: Benzyna
Moc [KM] / Nm: 75/126
Oznaczenie silnika: BKY
Województwo: Lubelskie
Lokalizacja: Godziszów

Re: Zamek centralny

Post autor: tofurman » 14 lutego 2020, 19:04

Moja Cordoba wyjechała z salonu z centralnym zamkiem i elektrycznymi szybami, ale niestety nie seryjnymi, tylko serwisanci w salonie założyli centralny i szyby Made in China. Cordoba 6L i Ibiza 6L to praktycznie ten sam samochód (zresztą nawet wpisując VIN cordoby dostają informację, że to Ibiza sedan), więc może być podobnie. Wtedy raczej w grę będzie wchodzić wymiana sterownika centralnego zamka.
Jeśli jednak masz oryginalny zamek centralny, to znaczy, że masz moduł komfortu. Wtedy najlepiej odczytaj sobie dokładnie jakie ma oznaczenie (tutaj przydatny będzie jakiś interface, bo dostęp do niego jest bardzo skomplikowany - trzeba pół deski rozdzielczej rozebrać) Powinno być coś w stylu: 6Q0959433X. X na końcu to jakaś litera i w zależności od tego, jaka tam się znajduje będziesz dobierał klucz, bo różne wersje tego modułu komfortu pracowały na różnych częstotliwościach (jedne na 433 a inne na 434 MHz). Już nie pamiętam, które na jakiej częstotliwości, ale znalazłem to kiedyś chyba na forum elektrody.
Ja u siebie przerobiłem i zamek i szyby na oryginalne, ale drugi raz bym już tego nie robił. Za dużo zachodu...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka Ibiza III”