Kontrolka ładowania - brak ładowania
: 10 grudnia 2022, 17:36
Witam wszystkich, kupilem pewien problem przy ogledzinach auta zapomnialem wziasc ze soba obdeleven autko stalo pol roku wiec pomyslalem ze paląca sie kontrolka akumulatora to moze byc altek akumulator lub szczotki nie zaprzatalem sobie zbytnio tym glowy sprawdzilem czy jest ladowanie bylo okolo 14v wiec kupilem Seat Ibiza 2013 rok 1.6tdi cayc 105km bez start stop. Obecnie ma okolo 133tys.km
Bledy jakie wywalil obdeleven :
Grupa (09) centralny uklad elektroniczny:
00446 ograniczone dzialanie z powodu za niskiego napiecia (nie osiagnieta dolna wartosc graniczn )
Sporadyczny
00447 ograniczenie dzialania z powodu za wysokiego napiecia (przekroczona gorna wartosc graniczna)
01117 sygnal obciazenia zacisku DF alternatora (nie wiarygodny sygnal )
Co zostalo zrobione
Sprawdzine bezpieczniki pod kierownica i w komoze silnika na akumulatorze innych nie znalazlem. Zmieniony alternator nowy razem ze szczotkami. Zmieniony Akumulator, odpiolem wtyczke od alternatora i pod silnikiemm jest duza wtyczka sprawdzilem przejscie do niej jest okej sprawdzilem przejscie od tej duzej wtyczki do ecu tez jest okej, Aaa i jeszcze jaki objaw jest przy odpaleniu auta po jakiejs minucie wylacza mi nawiew climatronik ustawienia wszystko funkcjonuje oprucz predkosci wentylatora wylacza sie i czasem sie odpali nanowo a czasem wgl i teraz za bardzo nwm w ktora strone isc czy climatronik do wymiany czy moze problem z ecu moze jeszcze raz altek zmienic na orginal nowy wtyczki czyste nie ma zalania nic na oko nie widac. Jak by ktos mial jakies pomysly
Bledy jakie wywalil obdeleven :
Grupa (09) centralny uklad elektroniczny:
00446 ograniczone dzialanie z powodu za niskiego napiecia (nie osiagnieta dolna wartosc graniczn )
Sporadyczny
00447 ograniczenie dzialania z powodu za wysokiego napiecia (przekroczona gorna wartosc graniczna)
01117 sygnal obciazenia zacisku DF alternatora (nie wiarygodny sygnal )
Co zostalo zrobione
Sprawdzine bezpieczniki pod kierownica i w komoze silnika na akumulatorze innych nie znalazlem. Zmieniony alternator nowy razem ze szczotkami. Zmieniony Akumulator, odpiolem wtyczke od alternatora i pod silnikiemm jest duza wtyczka sprawdzilem przejscie do niej jest okej sprawdzilem przejscie od tej duzej wtyczki do ecu tez jest okej, Aaa i jeszcze jaki objaw jest przy odpaleniu auta po jakiejs minucie wylacza mi nawiew climatronik ustawienia wszystko funkcjonuje oprucz predkosci wentylatora wylacza sie i czasem sie odpali nanowo a czasem wgl i teraz za bardzo nwm w ktora strone isc czy climatronik do wymiany czy moze problem z ecu moze jeszcze raz altek zmienic na orginal nowy wtyczki czyste nie ma zalania nic na oko nie widac. Jak by ktos mial jakies pomysly
